Ik weet nog dat ik probeerde te ontstaan

P1020172

Het is lastig om in anderen geborgen te gaan

zoals ooit in de moederschoot

Ik weet nog dat ik probeerde te ontstaan

In wat het leven aan vrijages bood

Ik lag in armen die omhelsden maar niet vervulden

Op bedden die in verlangen werden beslapen

En meestal eindigde het onbevredigend

En restte slechts elkaar verlaten

Want zij die in die omstandigheden blijven

Worden liefdeloos en nodeloos beledigend

2015-03-10 12.48.23

Geef een reactie

