Fijne feestdagen en een goed 2012

De laatste weken publiceer ik minder op deze blog. Dat is een tijdelijk verschijnsel en heeft veel te maken met de publicatie van een nieuw boek dat vandaag in de Managementboek top 100 binnenkwam. ( http://www.managementboek.nl/boek/9789461260215/voer_voor_jonge_bazen-bert_overbeek)  Door dit boek had ik de nodige PR-activiteiten en kwam ik minder toe aan de niet-zakelijke kant van mijn leven.

Die gekte zal nog wel even doorgaan, omdat in het voorjaar van 2012 een volgend boek gepland staat dat ik nu schrijf. Tussen de bedrijven door heb ik een roman voltooid (‘Koude oorlog’) en ben ik bezig met een ‘miniaturenbundel’ met Ferdy Damman, een fotograaf. Al met al gaat het creatief dus prima. De kerstweek zal ik besteden aan familie en uitrusten. Even de ‘mind’ leeg. En dan weer opstomen in de vaart der volkeren.

In januari heb ik al weer werk staan voor de NS, Stedin en de Raad voor de Kinderbescherming. Ook ga ik kunstenaars in marketing en verkoop trainen. Maar de agenda zit nog niet vol. Wat de schone kunsten betreft: ik hoop wat tijd te kunnen vrij maken voor boekbesprekingen. Ik heb een paar erg aardige boeken gelezen. Momenteel lees ik ‘Een tijd voor empathie’ van Frans de Waal, en dat raad ik iedereen aan.

Ik wil iedereen fijne feestdagen toewensen en een inspirerend en optimistisch 2012.

Een gedachte over “Fijne feestdagen en een goed 2012

Geef een reactie

