Bert tekent

Een vriend adviseerde mij een paar weken terug om meer te gaan tekenen en schilderen. Een geweldige tip. Dat zou me meer wegtrekken bij de computer. En ik vind het altijd erg leuk. Maar ik heb te weinig talent, zei ik tegen hem. Hij lachte. ‘Weer die ambitie’ Hij vond dat ik het moest doen omdat ik het leuk vond, niet omdat het me wat zou opleveren. Gewoon omdat het leuk is. Hieronder een aantal tekeningen die ik in het verleden maakte. 

Naar Boticelli, 2004

Naar Fra Bartolimeo, 2004

De schaduwen van gezinsgeluk

Gespletenheid, 1998

Zelfportret, 1993

Naar Modigliani,1996

Wurgende moeder, 2000

Sofia, 1995

Ares en Hector, 2000

Religieslag, 1995

Voorvaderlijke dwalingen

Een gedachte over “Bert tekent

  1. Vergelijk jezelf nooit met een ander! Jouw talent is jouw talent… en ik heb het al eens eerder gezegd: gewoon doen wat je niet laten kan en dan ook nog zoveel als je wilt! Wat er van komt is een verrassing, niet in het minst voor jezelf! Neem dus de ruimte! Ik volg dat graag op deze plek, Bert! Dus: Laat maar zien wat je kunt!

Geef een reactie

