Leuke dingen, gelukkig mens, etcetera

Wat doet Bert op dit moment? Op dit moment zit ik achter mijn computer in mijn nieuwe kantoor dat uitzicht biedt op een veld met schapen in de sneeuw. Ik luister naar een strijkkwartet van een leerling van Tjaikowski, Tanyev (Russen,want dat past bij de neervallende sneeuw), en doe wat werk. Dat werk gaat me de komende maanden bezig houden.

Tot juni ben ik verbonden als interim-manager op drie Hoornse basisscholen. Ik ben nu twee weken bezig en ik word er blij van. Ontzettend leuk om weer eens bezig te zijn met mensen die zich bezig houden met de ontwikkeling van onze kinderen. Het contact met de 60 leerkrachten en het MT is prima. Daar word je gelukkig van.

Ook daarbuiten is er het nodige werk. Bij Heineken, een school voor bijzonder onderwijs, Stedin, Flora Holland en de NS. Je bent in deze tijd een gezegend mens met zo’n agenda. Ook met de liefde en de gezondheid gaat het goed.

Verder schrijf ik aan een lang misdaadverhaal dat de Bloemencoalitie heet en aan een reeks gedichten voor dodenherdenking. Altijd boeiend om te doen. Mijn boek ‘Goeroegetwitter’ loopt lekker. Er komen lezingen in februari en ik attendeer mensen erop hoe leuk het is om het boek als cadeautje weg te geven.

Druk druk druk dus, maar op een lekkere manier. Zo, nu zijn jullie weer even bij.

Geef een reactie

