Anouk, Frank Evenblij, de sneeuw en familieleden die niet kunnen komen

Het sneeuwt weer. Dik lag het pak op de straten en in het park vanochtend. Mijn dochter, mijn zus en mijn moeder konden niet komen om bij ons de maaltijd gebruiken en hun cadeaus in ontvangst te nemen, die ik voor de gelegenheid eens traditioneel onder de kerstboom hadden gelegd. Jammer, echt jammer, en ik was toch al in een sentimentele bui. Had gisterenavond zangeres Anouk gezien met interviewer Frank Evenblij. Dat had me ontroerd, dat interview. Evenblij zou dan eindelijk een goede opvolger kunnen zijn van Ischa. Hij stelt goede vragen en doorbreekt de formele sfeer. Prachtig. En dan mocht ik zelf nog een interview plaatsen. Met het liefste kamerlid van Nederland. Maar daarvoor moet je even naar http://www.jongebazen.nl, dan ontmoet je Kathleen Ferrier.

Geef een reactie

