En waar ben ik zoal mee bezig…?

Herschaalde kopie van lente 2006, rondom zwolle 097Het was een druk weekje voor me. Sowieso een periode met veel dynamiek. Dat begon met lezingen voor onder andere Imtech en een interview voor BNR Radio. Vervolgens was er het feest omdat ik 50 werd. En verscheen mijn nieuwe dichtbundel, die weer veel persaandacht opleverde. Met name in de regio West.

Gisteren mocht ik weer een hoogtepuntje beleven in mijn carriere als trainer en coach. Ik heb daarover geschreven op www.jongebazen.nl Je zit niet elke dag tussen mensen als Frans Weisglas, Rob Snel, Bert Heemskerk en ex-minister Hans Hogervorst. Iets waar ik erg trots op ben, en de contacten die ik er opdeed met studenten zullen de JongeBazen-redactie zeker gaan verrijken. Ook positief is dat ik binnenkort een lezing op Texel geef.

De bundel gedichten loopt overigens nog niet zo. Verwachting is dat dat rond de feestdagen zal verbeteren. Maar ondanks erg veel positieve persaandacht loopt Alphen aan den Rijn nog niet warm voor het boek Alphense gedichten. Buiten Alphen aan den Rijn is de aandacht helemaal erg gering. De stad heeft weinig uitstraling kennelijk. Dat wist ik al en vandaar ook dat ik de bundel schreef. Maar ook dat is ondernemen. Soms maak je iets dat gewoon niet spetterend verkoopt.

 

Geef een reactie

