Nieuwe e-books van Bert zijn nu te verkrijgen

aaaaDeze week veel nieuws over mezelf. Dat heeft natuurlijk alles te maken met mijn nieuwe dichtbundel, maar ook met de verschijning van drie nieuwe e-books die ik schreef. Omdat het niet makkelijk is in de tegenwoordige media om je werk onder de aandacht te brengen, moet het ook langs deze weg. Sorry als dit tot een overkill leidt. Het volgende mag ik echter niet onvermeld laten.

Het is een zeer productieve periode voor me. Daarvan wil ik jullie laten meeprofiteren. Maar alleen als je wil. Deze week verschenen er drie e-books van me. Wil je ze ontvangen dan kan je dat per ommegaande mail aangeven. Ook als je er maar één wilt ontvangen ben je welkom.

1. ‘Rode kleeftong’ Een dichtbundel bestaande uit vijf delen. De poëzie beslaat zo’n tien jaar van mijn leven, maar is allemaal deze zomer voltooid.
2. ‘De kornalijnen boom’. Dit is een compilatie van weblogartikelen van me, geschreven in de laatste 3 jaar. Het raakt aan de volgende onderwerpen: literatuur, kunst, godsdienst, filosofie, muziek en meer alledaagse zaken. Het zijn weblogartikelen, dus geen lange vermoeiende stukken.
3. ‘Hoera, het is crisis! (Of vond ú het zo leuk voor die tijd?)’ Waarnemingen uit het Nederlandse bedrijfsleven tussen 2005 en 2009. Vaak met een lichte toon verteld. Ik ben op zoek naar wat er gebeurt in ‘de dorpen van deze tijd’. En dat zijn organisaties. Een wereld waar alles gebeurt dat bij het menszijn hoort.

Je ontvangt de e-books, gewoon in je mailbox nadat je een mail hebt gestuurd. Een kleine vergoeding wordt gevraagd (minimaal 3,50 per e-book).

2 gedachtes over “Nieuwe e-books van Bert zijn nu te verkrijgen

Geef een reactie

